Sponsorlu Bağlantı

11 Aralık 2016 Pazar

Essence All About Matt! Fixing Compact Powder 'Transparan Pudra'

Herkese merhabalar.. 😇
Pazar geldi gidiyor. Günler ne de çabuk geçiyor değil mi? Ben takip edemiyorum artık.
 Bu haftayı da sadece rimel ve ruj sürerek tamamladım. Makyaj elbette çok güzel bir şey fakat abartı makyaj ''bana göre'' hiçbir zaman, hiç kimseye yakışmıyor. Kusurlarımızda olsa onlarla barışık olamamız gerek. Biz kendimizi sevdikçe, kusurlarımızla barışık oldukça karşımızda ki kişilerde kusurlarımızı görmüyor. Buna emin olun.. Bugün sizlere yeni kullanmaya başladığım ve memnun olduğum bir ürünü anlatacağım. 
Bir transparan pudra almayı düşünüyordum. Youtuberlardan uygun fiyatlı ve fiyatına göre performansının çok iyi olduğunu duyduğum ''Essence All About Matt! Fixing Compact Powder'' ı Gratis'ten aldım. Günlük makyajım da daha bir kez bile fondöten kullanmışlığım yok. BB krem kullanıyorum son iki senedir. ''Bugün kesin bol bol fotoğraf çekiniriz.'' dediğim günlerde, BB kremimi sürerimmm ve yeni kullanmaya başladığım göz altı kapatımıcı sürerimm.😅 Aslında benim kullandığım ürünler çok fazla sabitleme gerektirmiyor. Tabi bu ürünlerden ziyade benim cildimin yağlı olmaması ile alakalı olabilir. Fakat son zamanlarda T bölgemde yağlanma başladı. Bu yüzden makyajımı pudra ile sabitleme gereği duyuyorum.



Paketini açtıktan sonra ürünü  parmağımı sürdüğümde bembeyaz bir şey ile karşılaştım. 



Yüzümde de böyle beyaz mı duracak? Yoksa sürdükten sonra beklemek mi gerekiyor? Cilt emiyor mu acaba ? gibi bir sürü düşünceden sonra fark ettim ki yüzümüze sürdüğümüzde kesinlikle böyle beyaz durmuyor. Harika bir şey ama şunu söylemeden geçemeyeceğim. Fondöteninizin rengini bir tık daha açık gösterebilir. Performansı harika. Gün içinde T bölgemde yağlanma olduğu zaman hemen iki pıt pıt yapıyorum.😊 Parlaklığı hemen alıyor. Hiç beklemeden koşun alın. Kesinlikle memnun kalacaksınız.
Gel gelelim fiyatına.. Ben Gratis'ten 12 lira gibi bir fiyata aldım. Sizlerde 10-15 lira arası fiyatlara bulabilirsiniz. Fiyat aralığı vermemin sebebi ise, fiyatların indirim dönemlerinde veya indirim dönemlerinden sonra değişiklik gösterebilmesi..😇

Hepinize Mutlu, Huzurlu, Sağlıklı Günler Diliyorum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder