Sponsorlu Bağlantı

18 Aralık 2016 Pazar

Essence Get Big! Lashes Volume Boost Waterproof Mascara


Herkese soğuk bir pazar gününden merhaba 😇
Daha şimdiden yazı değilde şöyle Nisan'ı, Mayıs'ı özler oldum. Kot ceketlerimizi giydiğimiz sonra sıcaklayıp çıkarttığımız havalar.. Nasıl bir betimleme oldu ama değil mi? 😄 
Bu yazımda bir waterproof, yani suya dayanıklı, uygun fiyatlı bir maskaradan bahsedeceğim. Her ne kadar son zamanlarda the Maybelline Colossal Volum Express Mascara Smoky Eyes 'ı kullansam da iki ay kadar önce bakın burası trajikomik ' son 5 aydır ağlak bir insana dönüşmemden dolayı ' 🙂 waterproof bir maskaraya ihtiyacım olduğunu farkettim.. 😅  


Ambalajı çok sevimli. Birazda acelem olduğundan waterproof yazısını görür görmez aldım. Fırçasına da hiç dikkat etmedim. 


Tombik bir fırçası var. Yani ben ve yine yanlış bir maskara tercihi. 😅 Şaşırdınız mı? Hayır. Düz ve uzun, düz ve kısa kirpiklere sahip kişiler için öneremeyeceğim bir fırçaya sahip. Seveni çok fakat biliyorsunuz ki maskara çok kişisel bir şey. 
Tamam yine yanlış bir tercih yapmış olabilirim. Fakat bu defa tüm suç bende değil. 😇 Maskaranın formülasyonunu hiç beğenmedim. Sürdüğünüz anda hemen kuruyor ve daha siz kirpiklerinizi tam istediğiniz şekli veremeden ikinci üçüncü katı sürmenize mani oluyor. Tek katta da hiçbir şekilde hacim kazandırmıyor. Temizlenmesine gelince..
Gözünüzden kolayca uzaklaştırabiliyorsunuz diyemem fakat öyle çokta uğraştırmıyor. Sonuçta suya dayanıklı ve her suya dayanıklı maskara temizlerken biraz olsun uğraştırıyor nihayetinde.. 😊
Fiyatına gelince..
Yanlış hatırlamıyorsam 9- 12 lira arası bir fiyatı olması gerek. Uygun fiyatlı ama aldığınıza değer mi bilemiyorum..

Eğer buraya kadar okuduysanız teşekkürler..

Hepinize mutlu, huzurlu günler diliyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder