Sponsorlu Bağlantı

17 Aralık 2016 Cumartesi

Essence Eyebrow Stylist Set

Herkese Merhabalar...

Soğuk bir Cumartesi.. Donuyoruz desem tam yeri. Ara ara atalayan kar bizleri üşütürken bir yandan da yaklaşan yeni yılı hatırlatıyor. 
Bugün bir kaş farından bahsedeceğim. Kaşları için çok ürün denemiş biri olarak en son aldığım ve çok memnun olduğum '' Essence Eyebrow Stylist Set ''
Yine bir gün Gratis'te geziyorken diyelim. 😇 Bu kaş farı ile karşılaştım. Denemek istedim. 


Bence harika bir ambalajı var. Şahsen benim çok hoşuma gitti. Ne kadar renk çeşidi olduğunu açıkçası bilmiyorum. Bende ki ''01 natural brunette'' olan. 😊


Yine ben ve harika bir fotoğraf 😊 Kaş kitlerini insan bir düzeltir değil mi? Paketin içerisinden üç farklı kaş şekline göre farı uygulamanıza yardımcı kitler çıkıyor. Fakat üçü de benim kaşıma uymuyor. Bunları kullanan var mıdır hiç bilmiyorum doğrusu. Birde kullanma kılavuzu gibi bir şey çıkıyor içinden. Gerek var mıydı tartışılır..😇
Farın kendi fırçası aman Allah'ım felaket bir fırça. Çok sert. Kullanışsız.. Eminim elinizde ki herhangi bir fırça ile çok daha iyi uygulayabilirsiniz. 


Ben acelem olduğu zamanlar da sürekli kendi fırçasını kullandığım için ürün bayağı hırpalanmış gözüküyor. 😄
Benim kaşlarım yer yer seyrek ve bu yüzden son bir senedir kaşlarımı doldurmaya başladım. Bana göre kaş farları, kaş kalemlerinden çok daha doğal duruyor. Bu kaş farına gelince.. hiç abartmıyorum 'inanılmaz..' Fiyatına göre inanılmaz bir performans gösteriyor. Çok doğal  duruyor. Vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Asla aldığınıza pişman olmayacağınız bir ürün. Tamam fırçası pek kullanışlı değil fakat hangi ürünün içinden çıkan fırça harika ki 😊😇
Fiyatına gelince 9-12 lira arası bir fiyatı olması gerek. Bu fiyata emin olun çok başarılı sonuç elde edeceğiniz bir kaş farınız olacak.
Eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim..😇

Herkese bol gülücüklü, hiç kalp kırmadığınız ve kalbinizin kırılmadığı mutlu günler diliyorum.. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder