Sponsorlu Bağlantı

6 Aralık 2016 Salı

the Maybelline Colossal Volum Express Mascara Smoky Eyes ve Master Smoky Shadow Eye Pencil

Herkese Merhaba 😇 Sadece rimel ve rujla geçirdiğim bugünün sonunda eve gelir gelmez neden son zamanlarda en çok kullandığım maskaradan sizlere bahsetmediğimi düşündüm. Yanlış hatırlamıyorsam bir sene önce Gratis'ten 20 lira gibi bir fiyata almıştım. Ayrıca yanında Master Smoky Shadow Eye Pencil hediyeydi ve fırsattan istifade hemen kapıvermiştim. :) O sıra farklı bir maskara kullandığım için son iki aydır kullanmaya başladım bu maskarayı. Çok memnun olduğum söylenemez. Ama memnuniyetsizliğimin sebebi maskara değil. Benim yanlış maskara seçimim. Kirpiklerim uzun fakat düz. Kıvrık değil. Bu yüzden maskaranın fırçası benim kirpiklerimde harika bir etki yaratmadı. :)


Fakat uzun ve kıvrık kirpiklerde vadettiği o buğulu etkiyi yaratabilir. Ben günlük makyajım da çokta kıvrık hacimli kirpiklerim olsun diyenlerden değilim o yüzden çokta şikayet etmeden kullandım. :) 



Kalem ve maskara ayrı ayrıda satılıyor. Kalemden de bahsetmek istiyorum biraz. Ucu çok kalın ve bir ucunda sürülen kalemi dağıtmaya yarayan süngeri var. Oldukça kullanışlı, sürümü kolay ve süngeri gerçekten çok işe yarıyor.
 Bu kalem ile harika buğulu göz makyajı yapabilirsiniz. Ben çok memnunum.


Dediğim gibi ben ikisini 20 liraya almıştım fakat maskarayı tek başına 16-20 lira arası, kalemi ise 10-15 lira arası fiyatlara bulabilirsiniz. İndirimde yakalarsınız benim gibi ikisini 20 liraya alabilirsiniz. :) Hepinize güzel günler diliyorum. Sevgiler.. 💗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder